Home » Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hiervan te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. Ook geld bij ons de specifieke 'Jachtinstinct Kwaliteitsgarantie', die inhoudt 'niet goed, geld terug'. Indien u zich hierop wenst te beroepen, dan dient u dit binnen twee weken na de ontvangst van uw product(en) kenbaar te maken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen naar info@dp12.nl